خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

صنایع روشنایی سان پرداز فروغ (سان لوکس) کلیه محصولات خود را  طبق موارد مندرج در دستورالعمل نصب و بهره برداري که توسط اشخاص ذیصلاح نصب گردد معتبر می باشد و در برابر هرگونه عیوب یا اشکالات فنی ناشی از طراحی، مواد اولیه و موارد حین تولید و مونتاژ بر حسب تشخیص کارشناس سان لوکس، تضمین و با رعایت شرایط این ضمانت نامه نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات چراغ ها مدت زمان گارانتی درج شده روی محصولات از تاریخ تولید، اقدام می نماید.

  

ضمانت نامه شامل کلیه محصولات تولیدى به شرط نصب در محدودة جفرافیائی ایران مطابق با دستور العمل نصب و بهره برداری، از مدت زمان گارانتی درج شده روی محصولات از تاریخ تولید و بنا به تشخیص کارشناس سان لوکس معلوم گردد به شرح زیر می باشد:  
 
  • چراغ و قطعات در برابر هرگونه عیب حین تولید و مونتاژ محصولات باشد
 
  • استفاده از چراغ تحت شرایط محیطی ذکر شده صورت گیرد 
 
  • عدم تخطى از الزامات مربوط به محدودة رطوبت و دمایى 
 
  • رعایت نوع کاربرد مشخص شده براى محصولات
 
  • رعایت محدوده ولتاژ و جریان ورودی محصولات
 
صنایع روشنایی سان پرداز فروغ (سان لوکس) هیچگونه مسئولیتی براي جبران نقائص حاصل از حمل و نقل کالا و یا عیوبی که در اثر سهل انگاري در حفظ و نگهداري درست چراغ و به کارگیري آن خلاف دستورالعمل نصب و بهره برداري ایجاد شود، به عهده ندارد. هزینه هاي مراجعه کارشناس یا سرویس کار به محل مشتري و هزینه ارسال کالا، به عهده مشتري خواهد بود و همچنین هزینه های مرتبط با شرایط ضمانت و عودت کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی مانند باز و نصب مجدد چراغ، حمل و نقل، تخلیه و بارگیری، توقف کار، آسیب به اموال و بالابر و هزینه های غیره مشمول گارانتی نبوده و به عهده مشتری مییاشد.
 
در مدت ضمانت، چنانچه قطعه جدیدى جایگزین قطعه قدیمى در محصولات سان لوکس گردد، این قطعه جدید، تحت شرایط ضمانت، جایگزین قطعه معیوب مى شود.
 
در صورت خرابى ماژول / درایور چراغ هاى LED ، با توجه به تغییرات مستمر تکنولوژى این قطعات، شرکت سان لوکس در صورت احراز شرایط نهائى مى تواند بر اساس آخرین قطعاتى که در محصولات مشابه استفاده مى گردد ـ بنا به تشخیص کارشناسى خود ـ نسبت به جایگزینى قطعات اقدام نماید.
 
 در صورت احراز شرایط ضمانت بنا به تشخیص شرکت سان لوکس، به یکى از روش هاى: مراجعه به محل مشترى، ارسال چراغ به نمایندگى یا کارخانه و یا تامین قطعه؛ مشکل مشترى برطرف مى گردد. در صورتیکه امکان تعمییرات به روش هاى فوق امکانپذیر نباشد، چراغ با همان نوع یا مدل مشابه آن جایگزین و یا قیمت فاکتور شده چراغ به مشترى مسترد مى گردد.
 
هرگونه سهل انگارى خریدار در حفظ و نگهدارى درست چراغ که موجب عیب گردد یعنی عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نصب و بهره بردارى چراغ، ضمانت را از درجه اعتبار ساقط مى سازد.
 
کلیۀ عیوب و خرابی ناشی از حمل و نقل کالا مشمول ضمانت نمی گردد.
 
ضمانت چراغی که لیبل نشانه گذارى آن مخدوش شده باشد از درجۀ اعتبار ساقط است.
 
هر گونه دستکاري در چراغ از قبیل تغییر در ساختار یا قطعات و غیره...، چراغ را از شمول ضمانت خارج می کند.
 
این ضمانت شامل خرابى هاى ناشى ازصاعقه، نوسانات شبکه برق یا شوك هاي الکتریکی، شکستگى و ضرب دیدگى چراغ و قطعات و همچنین شامل شرایط الکتریکى و محیطى مغایر با موارد مندرج در دستورالعمل نصب و بهره بردارى چراغ نمى گردد.
 
باتري مورد استفاده در چراغ هاي اضطراري که یک قطعه مصرفی می باشد، با رعایت شرایط دشارژ و شارژ دوره اي و سایر نکات ذکر شده در دستورالعمل نصب و بهره برداري، به تشخیص کارشناس سان لوکس، تنها به مدت یک سال از تاریخ تولید چراغ، شامل ضمانت خواهد بود.
 
هر گونه دستکاري در چراغ از قبیل تغییر در ساختار یا قطعات و غیره...، چراغ را از شمول ضمانت خارج می کند.
 
درصورتیکه خرابی چراغ ها در اثر حوادث و بلایاي طبیعی مثل سیل ، زلزله و سوانح و یا حوادث غیر قابل پیش بینی مانند جنگ و... باشد، شامل ضمانت نمی شود.
 

 

ضمانت (گارانتی) به عنوان قولی برای عملکرد پس از فروش محصول یا خدمات تعریف می شود. بیان می کند که سازنده در خصوص محتوا، کیفیت یا عملکرد محصول قول داده است و در صورت عدم انجام تعهد، سازنده محصول را تعویض یا تعمیر می کند و یا وجه پرداختی به عنوان مابه التفاوت مسترد خواهد شد. اگرچه، فقط تا یک زمان ثابت معتبر است. ضمانت بر حقوق مصرف کننده می افزاید.

گارانتی یک ضمانت قراردادی کتبی است که نوید تعمیر محصول یا تعویض محصولات معیوب را در شرایط عادی در مدت زمان معین می دهد.
 
هدف آن این است که به شما اطمینان دهد که شرکت آنها مایل است قطعات یا محصولات را در شرایط عادی تعمیر یا تعمیر کند، زیرا آنها می دانند که این یک محصول عالی و با کیفیت است.